Компанія Google відмовилася від понад 60-ти різних політик конфіденційності у своїх службах та замінила їх єдиною – набагато коротшою й легшою для сприйняття. Останнім часом користувачі спостерігали оновлення та спрощення дизайну та функціоналу Gmail та інших продуктів. Намагаючись зробити користування Google надзвичайно простим та інтуїтивним була запровадженанова політика, що охоплює різноманітні продукти й функції та дає можливість користувачу отримувати потрібний вміст тоді, коли він йому потрібен. Наприклад, ви читаєте електронний лист і вирішили внести зміни в особистий розклад, аби не пропустити певну подію, або знайшли улюблене відео, яким хочете поділитися, – зробити це буде простіше. Можливість легко переміщатись між Gmail, Календарем, Пошуком, YouTube чи будь-якими іншими потрібними вам службами передбачена нововведеннями компанії.
Також Google аналізуватиме зацікавлення, які користувач виявив в Google+, Gmail і YouTube та пропонуватиме відповідні пошукові запити чи підбиратиме результати пошуку.
Спрощена і можливість співпрацювати та ділитись інформацією з іншими людьми. Сервіси будуть «запам’ятовувати», кому користувач надає доступ до своїх документів.При цьому Google пообіцяла, що конфіденційність інформації про користувача залишатиметься захищеною. «Ми, як і раніше, не збираємося продавати вашу персональну інформацію чи надавати її будь-кому без вашої згоди (виключеннями є судові запити)», – стверджує компанія у нових правилах.
Нова політика конфіденційності та умови використання сервісів Google набувають чинності з 1 березня 2012 року.
Які ваші враження про нововведення Google?
|