Компанія Google відмовилася від понад 60-ти різних політик конфіденційності у своїх службах та замінила їх єдиною – набагато коротшою й легшою для сприйняття. Останнім часом користувачі спостерігали оновлення та спрощення дизайну та функціоналу Gmail та інших продуктів. Намагаючись зробити користування Google надзвичайно простим та інтуїтивним була запровадженанова політика, що охоплює різноманітні продукти й функції та дає можливість користувачу отримувати потрібний вміст тоді, коли він йому потрібен. Наприклад, ви читаєте електронний лист і вирішили внести зміни в особистий розклад, аби не пропустити певну подію, або знайшли улюблене відео, яким хочете поділитися, – зробити це буде простіше. Можливість легко переміщатись між Gmail, Календарем, Пошуком, YouTube чи будь-якими іншими потрібними вам службами передбачена нововведеннями компанії.
Також Google аналізуватиме зацікавлення, які користувач виявив в Google+, Gmail і YouTube та пропонуватим
... Читати далі »
Згідно з даними дослідницької компанії Hitwise , у 2010 році в США соціальна мережа Facebook обійшла за кількістю відвідувань пошуковик Google, досягнувши за цим показником частки в 8,93%. Google.com, відповідно, опинився на другому місці з показником 7,19%, за ним ідуть Yahoo Mail - 3,52%, Yahoo! - 3,30% та YouTube - 2,65%. У цілому ж, на першу десятку найпопулярніших ресурсів Америки припадає 33% відвідувань. Це на 12% більше, ніж у 2009 році.